torsdag 11 september 2014

Ebay fascinerar

Jag fick mig ett gott skratt nyss då jag tänkte jag skulle köpa fyra stycken ugglor från Ebay och när jag skulle betala efter vunnen auktion visade det sig att jag hade budat på 40 stycken! Ha ha så där kan det gå när det går lite fort. Gillar att buda i sista minuten för då slipper man att buden trissas upp och många auktioner slutar faktiskt med noll antal bud :)


Rätt så söta är de i alla fall... har aldrig varit riktigt förtjust i ugglor dock.... ;)

Mimmi Pigg gillar jag bättre



Även etiketter kan man beställa på ebay och så här funderar jag på att min ska se ut... lite svårt att bestämma mig är det dock. Lite ändringar är dock ett måste.

Lite viskostyg på väg att komma i brevlådan, detta har jag dock beställt via Facebook, 20 kr metern känns helt okej även om frakten är väldigt mycket dyrare än varan i sig. ;)



Nedräkningen pågår till Syfestivalen i Borås - idag är det bara 14 dagar kvar tills det är dags och mässprogrammet har kommit ut. Jag ska minst prova att spinna och att göra änglasmycken! :D



Inga kommentarer: