tisdag 13 oktober 2009

Hemma igen!


Hej på alla i bloggarvärlden - och alla andra! Skönt att ha kommit hem och landat lite i vardagen igen. Till och med varit på loppis idag, alltid lika skoj att leta fynd mellan hyllorna. ;)

Under tre veckor har jag inte haft tillgång till dator, radio eller tv utan istället få se in i och lyssna till brasans sken och knaster - sååå välbehövligt! Blivit ompysslad, omhändertagen, ätit gott och jobbat med mig själv! Inte alls dumt! Foton kommer framöver - har inte blivit helt "datapåvand" igen så har inte lagt över bilderna från kameran ännu! ;-)

Idag har jag kollat in på Ge-kås hemsida och kan inte erkänna annat än att jag riktigt längtar efter att åka till Ullared och kolla vad som hänt sen sist - vilket är flera år sen... På hemsidan kan man kolla webbkameror, läsa deras eget magasin och följa deras blogg... Konstaterade tidigare ikväll att de har en del inredning i lantlig stil och i shabby chic så reslustan blev klart ännu större!!! Snacka om världsliga ting men sådant behöver vi också lite av ibland.

Från andliga ting till världsliga ting och tillbaka igen.... har mycket bloggande att ta igen nu!

Kram,
Marie

1 kommentar:

pysseltanten sa...

Välkommen hem!...=)))
Har saknat dina goa kommentarer!..=)))
Hoppas allt är väl med dej..du verkar ha haft det bra iaf...
Här rusar livet på i 190...har jobbat 7 dar i sträck...men NUUU e jag ledig i en vecka...=))))
Ha det bra, vännen....=)))
Kraaamizar Git