lördag 19 september 2009

Ledighet


Hej!

Solen skiner så varmt och så gott på dagarna ute nu... och på kvällarna fullt av småsolar i ljuslyktorna - verkligen mysigt. Har hittat de fantastiska värmeljusen med genomskinliga koppar och tycker de är otroligt bra! Kristall-lyktorna (och andra lyktor i glas!) gör sig så otroligt bra med dem - härligt verkligen.

Jag hade tänkt blogga hela denna vecka men tiden har inte räckt till riktigt som jag tänkt. Jag tar nu datorledigt en månad och ska njuta av livet på annat sätt än via bloggande, så önskar er alla en riktigt härlig månad!!! Jag får ta igen massor av att läsa och skriva senare! Ska vara en flitig fotograf dock och försöka dela med mig av det som sker i efterhand! ;-)

Må gott och välkommen åter lite senare,
Marie

4 kommentarer:

pysseltanten sa...

Gokväll vännen...=))
Visst e de härligt med tända ljus nu om kvällarna...
Så du ska ta bloggsemester du...=))
De gör du rätt i...
Passa på o njut av livet...vi finns ju här när du kommer tillbax...=))
Ha nu en häärlig månad...
Kraamizar Git

pysseltanten sa...

Halloj igen..
Du har fått ett litet MAIL...=))
Kraamizar Git

Maud sa...

Ha en skön ledighet och välkommen tillbaka...
Kram Maud

pysseltanten sa...

Hej, vännen...=))
Hoppas att allt är väl med dej...
Du kommer väl snart hem igen...
Kraaamizar Git