tisdag 5 oktober 2010

Höst och solsken

4 kommentarer:

Butik Östergården sa...

Det ser ut som du fångat de bästa! Personligen älskar jag hösten. Efter som jag inte gillar värme så är hösten ofta perfekt för mig. Lagom varmt, sol, hög luft och så vackra färger. Kan det bli bättre. Sen är det så kravlöst. Oftast inga måsten.

Vacker bild! Jag ser dig allt i skuggan.

Kram Helen

pysseltanten sa...

Halloj Marie!...=))
Vilken mysig bild..=))
Härligt med dessa höstdagar....

Jaa...Renate var med i VH...Deras hem vann nån tävling till Norges mest inspirerande hem...(tror jag det var..;))
Tror att det är det vackraste hem jag nånsin sett...KAN bara inte se mej mätt...=)))
Ha en fortsatt härlig vecka....
Kraaamizar Git

Unknown sa...

Underbar bild. Är den här ifrån Skaraborg?
( jag är oxå skaraborgare!! )
Sari

Viola sa...

Vilken vackert höstbild..känner den friska klara luften ända hit, hoppas dagen varit till belåtenhet, kramen