torsdag 20 augusti 2009

Göteborg



Hej! Igen! Kom på att jag tog några bilder i Göteborg häromdagen som jag glömt ladda upp. Domkyrkan förärades av ett besök - har bara gått förbi tidigare men denna gång hoppade vi in och vilken otroligt vacker kyrka! Jag är alldeles tagen - den går helt i vitt och guld på insidan.... Såååå oootroligt fint!

Detta måste vara Sveriges coolaste kontor ju...


Vilken fin orgel - pryder sin plats! :-) Synd att bilderna inte går att göra verkligheten rättvisa för tjusigt är det verkligen!



Indiska hade så varma fina färger på ovanvåningen så smög fram kameran och tog en bild... lite suddig men vad gör det? ;-) Höstens grejer nu inne och mycket att titta på men ändå ett ganska kort besök - vi ställde färden mot ikea istället! :-)

Tjao! Ha det gött,
Marie

3 kommentarer:

Maud sa...

Vilken vacker orgel...vilket arbete och jag förmodar ett underbart intrument... lyssna på Bach där ...
Kram Maud

Livsresande sa...

Precis min tanke - det vore väldigt trevligt att få lyssna till vacker musik där... En får passa på någon gång det händer något där!

pysseltanten sa...

Hallojsan...=)))
Allt väl?
Du myyyser väl ordentligt...såhär på fredaxkvällen...=)))
Ha en fin helg...
Kraamizar Git