onsdag 20 januari 2010

Bloggartid?


Hej, inte skrivit här på några dagar... har fullt upp med annat datafix så bloggen får vänta lite... mellan varven vid tangentbordet så målar jag på mina grejer till badrummet... så frustrerande att det tar sådan enorm tid... Kan bli tokig för mindre känns det som men så när en bit efter en annan blir klar så känns det lite bättre en stund igen... Men helt klar blir jag tydligen aldrig. Tur det inte är ett helt hus som ska fixas...

Skulle åkt till ikea i morgon men det går inte så får fortsätta vänta... :-/ Men desto roligare blir det när vi väl kommer iväg... Eller så hittar jag det jag vill ha på loppis... DET vore så skoj!

Jag fick en idé till att sätta in en cd-pelare i badrummet till förvaring och nu ligger den idén som film på ikeas hemsida, det var ju himla käckt. Ja, jag har alltså inget med det att göra men uppenbarligen så är det en mycket god idé som även jag fick.




Idag har vi fått mer snö faktiskt!!! Otroligt vilken härligt, riktig vinter det är... men -3 är på tok för varmt, det bara slaskar omkring med allt salt de pyttsar ut och ställer till det med... tacka vet ja' -8 grader eller så... Typ...

Må gott, ha en fin dag och på återhörande!
Marie


2 kommentarer:

pysseltanten sa...

Hallloj vännen...=))
Meen..vilken bra idé du fick...tjaa...man tager vad man haver, sa Kajsa Varg!....=))
Här blir de loppis i helgen...ååååh vad jag längtat...=)))
Ikea ska det oxå bli...ljusförråden börjar sina...det har ju varit så KAAAALLT...brrr...
O snön ligger kvar...o fylls på med jämna mellanrum....
Börjar längta efter vår nu...tänk att kunna sitta ute o dricka sitt morgonkaffe...=))))
Ha det nu riiiktigt gott, vännen...
Kraaamizar Git

Maud sa...

Smart ide du fick!
Ha e skön helg och hoppas att det fortsätter med lite minusgrader...känns absolut bättre än massa slask och lera!
Kram Maud!