fredag 12 februari 2010

Digital Krasch


Hej hej, oj vad en vecka går fort! Jag hoppade iväg på min vattengympa i måndags och kroknade totalt av min inneboende förkylningsinfektion som inte vill ge sig av hur mycket jag än vilar.... så nu fick jag tvångsvila oavsett viljan! :) Men börjar på bli bättre.

Så igår skulle jag äntligen gå ut i solen och den underbara snön... och det gjorde jag. Med tre uppsättningar batterier till kameran för den har slukat batterier det senaste halvåret. Men den vägrade sätta igång.... och likaså hemma med ännu en omgång batterier så nu är det faktum. Jag är kameralös. Så otroligt irriterande.


Jag hade tänkt åka till Hem & Hobby i Hjo idag men vet ej om jag kommer iväg... butiken finns ju kvar även i helgen... och där finns så mycket skoj att kolla på....! :) Tycker att de där tvättmedelsburkarna skulle passa så fint i mitt nya badrum...

Igår var jag till Butiken Sköna Rum i Skövde som just nu har 40 % på hela sitt sortiment... Det var riktigt skoj liksom :) Tydligen finns där även en webbshop vilket jag inte hade en aning om förrän nu... :)

Tjohej på fredagen på dig som hittat hit - trevlig helg och må gott! Och mye OS blir det nu!!! ;)
Marie

3 kommentarer:

Maud sa...

Tråkigt när kameran
ger upp... tvättmedelsburkarna är fina ...har en till mina diskmaskinstablettter...
Ha en härlig helg!!!
Kram Maud

Viola sa...

Nog kommer det bli OS även här hemma..vilken trevlig butik, 40% det är inte dumt det, ha en fin helg,

KRAM Viola

Anonym sa...

Efter mycket påtryckningar från frugan skall jag nu berätta vad man gör när man stämplar. När man stämplar skog märker man och mäter de träd som skall avverkas. Denna uppmärkning och mätning mynnar sedan ut i en stämplingslängd som markägaren använder när han skall sälja sin skog. Han får därmed reda på hur mycket skog det finns på det området som skall avverkas och köparen kan bjuda ett pris för det.

Örjan