tisdag 9 mars 2010

Var är våren?



Oj, tiden springer iväg igen...

Har inte fått inspiration att blogga än... väntar och väntar... Men det kommer nog tillbaka!

Livet snurrar på, det tog tid innan förkylningen släppte men nu äntligen är jag piggare och mycket att ta igen. :) Men oj så jag väntar på våren nu - pollen och annat trams till trots... har skottat fram en gång i snön på balkongen så det går att titta ut nu i alla fall... men insåg att då solen kikar in ska jag inte sitta där ute och njuta.... Det är enorma snömängder på taket ovanför nämligen... :)

Tänk när vi kommit så långt så grenarna börjar se ut så här... :)

Badrummet fick till slut sin hylla... och korgar att ställa i den... och lite små tillbehör som är bra att ha tillhands... Fick inte plats med hela hyllan på en bild... *fniss*



"Pysseltanten" Git har inspirerat mig att använda handdukar som draperi så i skåpet under handfatet ligger den söta blå handduken och inväntar att symaskinen ska plockas fram... :) Tur jag inte har ett helt hus att måla och inreda... det skulle vara katastrof... men troligen rätt mysigt också! :)

Hoppas du har det gott, vi hörs!
Marie
<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fram emot att se hur du tänker göra med handduken. Kanske blir det något att ta efter. Gillar din hylla med alla korgar.

//Marie

Viola sa...

Här snoras det som värst och snart börjar min pollensäsong dessutom..hej vår..men nog har vi haft vår de sista dagarna, underbart väder har det varit, kramen