onsdag 4 augusti 2010

Paket och Grisar



Häromdagen fyllde jag år minsann! :) Fick så fina vackra vita rosor - underbara! Och ett par gyllene paket därtill...


Och detta innehöll paketen bland annat:



Visst är väl den söta spargrisen helt bedårande....??? I den ska det sparas mynt till resa som ska ske med god vän långt fram i tiden och vad kan väl vara mer passande än guld, glitter och glamour då? :)

Ljusstake jag länge velat ha från Guldkroken - deras produktion i Hjo lades ner 2007 och hemsidan finns inte längre kvar... tyvärr. För alla oss porslins-fantaster hoppas jag att produktionen återuppstår med tiden i Lidköping som numera ägnar sig åt kakelugnar och spargrisar åt Swedbank.

Och så fick jag en ny mobiltelefon... som det nu gäller att försöka förstå sig på...! :)

3 kommentarer:

Viola sa...

Ett stort grattis i efterskott, vilka ljuvliga rosor du fick, ha det gott, kramen

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Jag vinkade åt dig när vi passerade Skövde idag på väg hem via Hjo.

Marie

Livsresande sa...

Tack kära ni! :)