söndag 29 augusti 2010

Ledig och slö

Ibland är det så gott att bara vara... vara ledig och ha det bra! :) Idag är sådan dag! Härligt!

Jag ska vara med på IKEA:s loppis på lördag - bor närmast Jönköping-varuhuset så dit bär färden då. Den här veckan kommer här sorteras, packas, prismärkas och fixas - ser verkligen fram emot att få rensa det där dåliga samvetet förrådet i källaren.... Har även tagit en del av mammas grejer som hon velat bli av med eftersom jag länge tänkt det ska bli av med loppis.... nu först blir det så! :) Skoj!


Men idag som sagt vila som gäller... en film, soff-läge osv.... som en god söndag med andra ord! :)

5 kommentarer:

Viola sa...

Låter som en väldans skön dag, jag har haft min idag...är ledig må och ti då butiken är stängd, hoppas du haft en fin dag, kramen

Anonym sa...

Det ska blir roligt att höra hur det gick för dig.

//Marie

Butik Östergården sa...

Vad skönt att få rensa ur förråden. Skulle verkligen behövas här med.
Man fyller bara på med mer hela tiden. Egentligen borde man slänga lika mycket som som ställer in.

Ser ut att bli en härlig dag idag, himlen är blå och solen skiner.

Ha det gott!

Kram Helen

Efwa - Medea sa...

Vad kul att stå på loppis. Jag har rensat så hårt de senaste fem-sex åren att det inte finns så mycket att stå på loppis med och det är superskönt.
Får se om jag har tid att komma och titta på lördag, men hur hittar jag dig?? och när börjar det?
Hantverksmässan jag ska stå på är allhelgonahelgen på Vidablick i Bankeryd.

Livsresande sa...

Jag älskar ju loppisar - och som sagt... om jag bara kunde lära mig att ta ut en sak för varje jag tar in så blir det nog balans med tiden... :) Men nu har jag chansen!

Loppisen är mellan 9-15 och jag tror varuhuset stänger 17 så jag gissar på att IKEA satsar på att man ska in och shoppa loss sen... balans var det ja... :)

Men det ska bli skoj verkligen, har behövt det länge!

Medea: Nu låter det som värsta raggningsrepliken här men jag har skickat ett foto till dig!!! ;)