måndag 27 juli 2009

Edvin, Förr och Netto


Idag har jag äntligen hittat till Edvins Corner och Butiken Förr. Har bott i Skaraborg i mer än sex år och först nu tagit mig dit... Ok. För all del, butikerna har inte funnits hela den tiden i nuvarande form men i alla fall.... :-D Lite roligt åt mig själv måste jag ju få ha.


Jag införskaffade magasinet Jeanne d'Arc Living och ser fram emot att börja bläddra i det senare ikväll! Man lär sig mycket genom att blogga efter inspiration... :-D

Nettos reklam kom idag. De har jättetjusig hatthylla i vit gammaldags stil denna vecka... endast 129:-! Tyvärr behöver jag ingen sådan..... :-D Dessutom en svart hängare för 49:- och därtill ett skostativ som ser väldigt praktiskt ut för 99:- Men det är fult.... och jag har inte plats! Grattis på mig själv som låter bli att handla det jag inte har plats för! :-)

Visst är det väl härligt att man kan handla det fina billigt också... inte bara dyra butiker som gäller...

Lagerhaus har de en så snygg blomkrok i vitt.... en böjd sak som vore underbar i sovrummet att hänga smycken på... matchande ljushållare finnes... Sweet Dreams.... Vad vore livet utan dem....?



2 kommentarer:

pysseltanten sa...

Halloj....=))
Faktum är att jag handlar ganska MYCKE på Netto...
Tycker de har heeelt ok saker till bra priser...=)
Såg oxå den där hyllan...men jag har inte HELLER plats till den...
O skoförvaringen...jag håller med...den va verkligen FUUUL...hihi.
Ha en fin måndagskväll...
Kraamizar Git

Livsresande sa...

Hej du! Trevligt du tittar in igen! Netto har jag saknat sedan mina Hallandsår och nu äntligen har de kommit hit till stan! På tiden! Det händer att det dyker upp riktigt tjusiga saker även där - som denna vecka! Kul du håller med om sko-grejen! :-)
Ha det gott du också! /Marie