onsdag 1 juli 2009

Funderingar


Idag funderar jag, efter att ha besökt Lantlifs blogg , på vilken inriktning min blogg ska ha. Jag kan helt enkelt inte bestämma mig. Jag fixar lite här hemma fortfarande efter inflytten för ett år sen.... är det något att blogga om? Ska förvisso försöka renovera lite möbler men blir nog aldrig någon renodlad "shabby chiccare" men drar mig mot det lite romantiska vita ändå... har alltid gjort. Allt jag gör tar dessutom sådan tid... Orken räcker ju inte som jag vill alla gånger...

Min förra blogg handlade om mitt andliga utforskande och mötet med kyrkan.... tankar kring existensen, vänner, feng shui med mera. Nej, det vill jag inte blogga om nu... Men angeläget ämne och en uppsjö av bloggar som är intressanta att läsa...

Jag fotograferar en del... men nej, inte tillräckligt för att fylla en blogg...


Handarbeten av skilda ting.... nja... Är bara i lindan kring att börja igen...

Sjukdomar, försäkringskassan, läkarbesök, Vidarkliniken och vården med styrkor och brister? Ja... genast lite mer intressant.... Men näe... roligare kan vi väl ha än så....? Eller?



Mmmm.... sakta men säkert börjar jag dock skriva igen... Helt och hållet för mitt ega höga nöjes skull! DET är i sig en anledning lika god som någon annan för att blogga!!!

Idag har det åskat FEM TIMMAR på raken.... åskan må ha fastnat mellan bergen här... märkligt. Och sååå fuktigt ute... både före och efter... Nu har dock temperaturen sjunkit till 20 grader... pust!

Väl mött i regnet!
Marie

Inga kommentarer: