lördag 25 juli 2009

Servetter tillhands

NU har jag hittat servettstället jag så länge letat efter. Såg det för en tid sedan i en butik i Falköping men köpte det inte då - och ångrade mig självklart senare. När jag kom tillbaka dit några veckor senare hittade jag bara skyltexet men fick med mig det hem - lycka! Ser framför mig att jag med tiden har fått kökets tak målat... färdigtapetserat osv. Renoveringen påbörjad men dock ej avslutad ännu....

Önskar energi till att måla köksluckorna också - hyresvärden anser inte att de är slitna nog för målning. Jag är av annan uppfattning och tänkte att jag kanske kanske med tiden målar dem. Men lite möbler ska fixas först.... Så servettstället får ha sällskap med snygga lyktan i väntan på fräschare kök - glad är jag i alla fall!!! :-)

1 kommentar:

pysseltanten sa...

Halloj Marie!
Va skönt att du "hittat hem"...=)))
Jäättefint servettställ har du hittat...
Visst EEE de fint med vitt?!...=))))
Ha en fiiin söndag...o tack för svaret!
Kraaamizar Git
P.s TAACK för att du lagt till mej i din länklista...Jag lägger till dej oxå...=))