onsdag 29 juli 2009

Städning hemma


Hemma är verkligen gott det med men visst är citatet ovan fint? Fick se det på en tavla hos en vän häromdagen och föll direkt för det!

Idag har dagen annars mest bestått av tvätt och städ. Känner mig såå jätteduktig och hoppas jag har energi till att fixa mer hemma även i morgon! I förrådet dök det gamla saknade vita överkastet upp som jag grämt mig över att ha slängt för något år sen... trodde jag.... Hade fått idén att kunna sy ett överdrag till fåtöljen istället för den gamla grå filten som hänger där nu.... Och idag dök överkastet upp så dags att ta fram symaskinen...

Hittade även täckpapp och brun hylla med smideskonsoller som kan målas vit... så nu har jag nästan det jag behöver för att börja måla lite möbler och saker... Hoppas jag får ha energi också så det blir av inom en snart framtid.... Tänk att orken ska behöva tryta när huvudet vill så mycket roligt!!! :-)



Inga kommentarer: